1.Ako zistím, koľko stojí servis môjho poškodeného zariadenia?Cenu poskytovaného servisného úkonu na poškodenom zariadení zistite mailom alebo telefonicky. K dispozícii vám je naša linka, ktorá vám rada zodpovie vaše otázky telefonicky, mailom alebo prostredníctvom správy na našom Facebooku.
Definitívnu sumu za servisný úkon vám však vie určiť po diagnostike zariadenia samotný technik.2.Koľko stojí diagnostika zariadenia?
V prípade realizácie opravy je diagnostika zdarma. Cena samotnej diagnostiky sa odvíja od typu zariadenia. Pohybuje sa od 8€ do 35€.
3.Budem platiť za diagnostiku, ak sa zariadenie opraví?
V prípade, že súhlasíte s cenovým návrhom za servisný úkon, ktorý vám vystaví náš špecialista, diagnostiku zariadenia máte zadarmo.
4.Koľko bude trvať servis môjho zariadenia?
Pri každom servisnom úkone máme zadaný odhadovaný čas opravy, ktorý sa môže odlíšiť v závislosti od vyťaženia našich technikov a dostupnosti náhradného dielu. O aktuálnom stave servisovaného zariadenia Vás budeme informovať.
5.V akom stave je môj servis? Ako zistím, že je moje zariadenie už opravené?
Akonáhle obdržíme vaše zariadenie, budete informovaní o odhadovanom čase vykonávaného servisného úkonu a dostupnosti náhradného dielu na našom sklade. Po prijatí servisovaného zariadenia vám príde e-mailom potvrdzovacia správa. Následne budete o stave servisu informovaní e-mailovými notifikáciami, prípadne telefonicky.
6.Ako zaslať zariadenie na servis?
Ak k nám nemôžete prísť osobne, môžete nám vaše poškodené zariadenie zaslať poštou alebo kuriérom. Zariadenie vám opravené zašleme kuriérom späť. Postačí, ak vyplníte nasledovný formulár cez link SERVIS CEZ KURIÉRA. Po vyplnení formuláru vám do 1 hod pošleme emailom sprievodný list k servisu vášho zariadenia.
Diagnostika telefónu / tabletu je zdarma v prípade realizácie opravy.
- Akonáhle vaše zariadenie obdržíme budeme vás kontaktovať ohľadom ďalšieho postupu.
- Opravu riešime čo najkratší čas, ako obdržíme vaše zariadenie.
Opravené zariadenie vám pošleme zdarma a zaplatíte iba cenu opravy vo forme dobierky.
7.Aký je rozdiel medzi záručným a pozáručným servisom?
Záručný servis je platný po dobu dvoch rokov od kúpy nového zariadenia, dovtedy sa zákonom vzťahuje záruka na váš zakúpený výrobok. V prípade, že si idete uplatniť váš nárok na záručný servis, je potrebné prísť s dokladom o kúpe zariadenia, ktorý zároveň slúži ako záručný list alebo záručným listom, ako bol vydaný. Pozáručný servis sa vzťahuje na opravy, ktoré si zákazník uplatňuje po vypršaní záručnej lehoty alebo v prípade poškodenia vlastným zavinením.
8.Aký je technický postup pri oprave?
Diagnostika telefónu, zistí sa rozsah a miera poškodenia, vypracuje sa cenový návrh a kontaktuje sa zákazník, či súhlasí s cenou opravy, ktorú vypracuje technik. Následne po schválení servisný technik začne oprava.